marți, 5 iulie 2011

Elcomex - program de turnee in strainatate

saptamana asta la Olomouc, Cehia, iar mai apoi, probabil, la Barcelona (turneu EBT).

deja s-au pus in miscare o parte - Catalin, Johnny si Pelicanu cu microbuzul, iar maine Ion Grecu, Vali si Tariceanu, cu avionul.
Luminita Farkas Bucin vine direct din Ungaria.

succes!

site-ul Openului Ceh este AICI

fondul de premii este de 14.550 de euro, ungerea este de 41 de picioare, house 8:1, iar tabloul final este de 84 (!) de jucatori, dar premii iau doar primii 48.
e de asteptat ca toti ai nostri sa intre pe tablou si macar 4 in primii 48.
participarea e similara cu cea de saptamana trecuta, de la Openul Slovac, deci putem spera si la podium.

Ion Grecu a declarat ca vrea sa pregateasca un numar de 10 jucatori de anul asta, pentru programul international de anul viitor.
probabil asta e prima etapa.

13 comentarii:

  1. Poate se face publica lista cu cei avizati.

    RăspundețiȘtergere
  2. am scris si eu ce stiu.
    care sunt cei vizati, nu stiu...
    Romeo pare cazut in dizgratie, dar nu stiu motivul.

    RăspundețiȘtergere
  3. asta cu dizgreatza e oribia. sa ajungi sa fi f bun, cu cele mai bune rezultate la nationala si "sa pici in dizgratie" ???!!!! ce e aberatia asta? ce fel de mecena e asta?bine... nu e nimic oficial, ca lista, etc, si in privat fiecare face ce vrea cu banii lui, dar astfel de atitudine exista si in cadrul oficial. sa ne amintim de accidentarea lui catalin de anul trecut, sau de proasta atmosfera de care se pling unii jucatori cind joaca alaturi de sponsorul-jucator. imi amintesc dupa ce i am batut pe elcomex, pe vremea cind se juca house, cum ii bestelea grecu pe cei de pe margine ca nu i au spus sa fie schimbat. (grecu tragea echipa in jos cam tot din jocul 3-4) si imi mai amintesc expresia nauca a celor invinuiti si explicatia lor in privat : "pai nu i am spus si alta data si dupa aia nu am mai jucat si s a suparat pe mine..." asta e cu dizgreatza. n ai ce face... sta fracu' pe el ca pe porc. bine ca da din buzunar cam cit dau si eu raportat la ce cistig. asta inseamna ca are potential de iubitor de bowling. sa l exploateze cum crede el de cuviinta, dar sa nu se lege de reguli, sau sa le inventeze peste noapte. ioionatzy

    RăspundețiȘtergere
  4. decocamdata se pare ca nu-l vrea la Elcomex, sau pur si simplu nu l-a luat in turneul asta.
    cu nationala ramane de vazut, ca nici Piticu n-a mers, dar asta nu inseamna ca n-o sa fie la nationala. e turneul la care merg cei de la el.comex, desi , teoretic, Tariceanu e legitimat inca la IDM.
    nu te hazarda in aprecieri...

    RăspundețiȘtergere
  5. nu asta e subiectul. daca romeo va fi sau nu in nationala. problema pe care o ridic eu e de natura principiala. adk: mutu intra in dizgratie la nationala ca are un comportament nesportiv individual si fata de echipa. asta inteleg. daca e asa atunci romeo...stai o mana si mai gandeste te. daca echipa e formata din oameni care determina o atitudine a lui romeo... atunci ne mai gandim. dar daca mie, sponsoru', nu mi place de mutra ta, romeo, ca ai dat 300 la antrenamente si dupa aia cand ai jucat cu mine ai jucat ca o bata....si nu mi ai ridicat scoru'... sau io stiu ce alt motiv d'asta...asta nu mai inteleg. termenul de dizgratie a fost folosit de tine in contextul echipei nationale. eu nu ma leg de faptul ca pe banii lui grecu nu l a invitat pe marele romeo in cantonament. nu. asta ar fi o necuviinta. eu ma leg de termenul de "dizgratie", care in spatele lui ascunde o justificare ce nu are legatura cu sportivitatea. atat. si scuze pentru lipsa de "i" la postul trecut. mi s a parut ca nu romeo e subiectul si atunci "i" ul care determina persoana la conjunctiv nu mai e necesar :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Romeo a fost cel mai bun la europene si urma sa fie cooptat in echipa Elcomex.
    acum nu mai e cooptat, nici luat in turneu, deci e in dizgratie.
    din ce motive, nu stiu...

    amanuntele o sa le aflam mai incolo, poate.
    in rest, nu e nici problema mea, nici a ta, e o problema interna a Elcomexului.

    daca poate fi "sarit" Romeo la nationala?
    nu prea vad cum...

    daca dizgratia e doar la Elcomex, nu si la nationala?
    nu stim, dar deciziile le ia dl. Grecu si colo si colo.

    eu am vrut sa las stirea mai neclara un pic, da vii tu si o scormonesti...

    nu te grabi, lucrurile pot fi imprevizibile de la o zi la alta.

    RăspundețiȘtergere
  7. pt ca imprevizibilul dl grecu face ce vrea el la federatie. si asta e ceva din ce in ce mai previzibil. poate ca ai vreun interes, ceva. ti am ghicit mai tot timpul planurile tale B. si acum mi e destul de clar. chiar vrei sa scormonesc? stiu doar ca scopurile tale sunt spre binele bowlingului, dar pot fi interpretate tot timpul, asa cum vrei si tu acum sa nu lasi interpretarea mea sa fie si nimic mai mult, mai ales ca nu are nimic de a face cu tine. nu ma simt in nici un fel hazardat. ba dimpotriva...singurul care nu oboseste sa mai zica din cind in cind ca regele e gol.

    RăspundețiȘtergere
  8. facem pariu ca iar se schimba regulamentul? 100 la 1. si mai facem pariu ca acu dupa scoala ta din usa vei candida vehement la "vice" sau mai sus?
    HAI SA VEDEM!

    RăspundețiȘtergere
  9. din cate stiu, nu or sa fie alegeri pentru CCB.

    e posibil nici sa nu fiu la Cernavoda, acolo or sa fie numai reprezentantii cluburilor, iar daca ma trimite Vinci pe mine, o sa fiu, daca nu, nu.

    as vrea sa ies din Prezidiu, dar, din pacate tot timpul se intampla cate ceva important, si ajung la concluzia ca mai bine mai suport eu cateva luni sa fiu luat peste picior, decat sa abandonez.

    pot sa va garantez ca locul ramas vacant nu va fi ocupat, fiindca Prezidiul s-a votat sa fie de 11 (de la urmatoarele alegeri), iar daca cineva isi da demisia, or sa ramana in 12.

    pe de alta parte, trebuie sa incep sa -mi mai vad de firma, ca anii sabatici (de criza) sunt pe duca...

    e frumos bowlingul, dar costa mult, mai ales cand ai fantezii de-astea, cu autoperfectionarea prin strainatate.

    RăspundețiȘtergere
  10. cand ma gandesc si vad cam ce face Grecu ,ma bucur peste masura ca exista Piros.Nu ca l-ar opri,da' macar cateva "vanatai".....tot ii face!la figurat bineinteles.Iar cu nea Grecu.....nu e logic nimic,din ceea ce face omu' ,depinde cum se trezeste:daca doarme bine ,e bine daca nu, aia de-i ies in cale isi iau suturi.Motive gaseste Grecu ca nu-i asta o problema

    RăspundețiȘtergere
  11. scopul meu nu e sa fac vanatai nimanui, eu spun relativ necenzurat ce stiu, iar voi beneficiati de serviciul de a fi informati, printr-un blog, cu tusele personale ale autorului(spicy, pe alocuri).

    in plus, imi dau cu parerea in sensul ideilor si principiilor pe care le sustin, care pot fi in acord sau in dezacord cu unii sau cu altii.

    e drept ca anul trecut eram oarecum in razboi cu domnul Grecu, dar nu mai e cazul, el a castigat, iar ceea ce a facut anul asta a fost, in mod esential, pozitiv.

    am colaborat foarte bine cu Vali Fatu si am sustinut tot ceea ce e folositor pentru bowlerii romani.

    exista tot timpul motivatii in spatele a ceea ce face dl. Grecu , desi uneori e imprevizibil (aproape tot timpul).

    ce pot sa-ti spun e ca au fost niste tensiuni la Munchen, care-l aveau pe Romeo drept subiect.

    daca e sa barfim ca l-a ales pe Tariceanu in locul lui Romeo, tare mi-e ca e o discutie sterila, cu argumente si contraargumente.

    informatiile nasc tensiuni si dezbateri.

    asta e realitatea: informatia bruta plus dezbateri, comentarii, barfe...

    RăspundețiȘtergere
  12. Apropo de Romeo, am impresia ca este primul roman care da 200 medie la un turneu european? Tu trebuie sa sti Vali.

    RăspundețiȘtergere
  13. da este, pana acum Pelicanu era recordman, la Cupa Mondiala 2010.

    RăspundețiȘtergere