joi, 28 iulie 2011

Membrele lotului national in pregatiri

Le-am propus celor 5 membre ale lotului national din tara sa le antrenez (pe baza de voluntariat) pentru mondialele din Hong Kong.

ele au acceptat in corpore si fiecare are deja cel putin 2 sesiuni de antrenamente efectuate, in ideea pregatirii tehnice necesare pentru mondiale, unde va fi o ungere lunga si una medie.

precizia si "reactia in bila" sunt conditii absolut necesare, asa ca am purces la munca titanica a transformarii substantiale a celor 5 jucatoare in jucatoare cu stil modern, cu viteza si rotatie, cu coregrafie corespunzatoare a pozitiei la linie, a deplasarii, pozitiei corpului, mainilor, picioarelor, capului, bilei, palmei pe bila etc etc

adica tot ce am invatat in ultimii 2 ani de la englezi si americani.

mai jos aveti primele fotografii, cu Cici si Eugenia, in stadiul in care sunt dupa doua sesiuni (aproximativ 5 ore de pista).


7 comentarii:

  1. siderati de altruismul tau , multumim plecat, da-i bataie, ti-ai atins scopul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pozitia de final, arata chiar bine, parerea mea.
    Amu..., practice-ul vb. Indiferent de ce stii tu, sau te-au invatat unii si ce-i inveti tu pe altii.
    Nu-s eu gigi stiutorul, suntem toti daca ne intrebi in private. Public... dehhh.
    Multa bafta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Fetelor, ce pozitie pefecta!
    imi place despre voi \!
    Tot inainte mandri pionieri si soimi ai patriei!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma dar invidiosi mai sunteti !
    La laudat nu s-a inghesuit nimeni, dar la muscat de cur este coada.
    Ia zi Cici te bagi ? Dai o bucata ?
    Sau poate tu Vali ?

    RăspundețiȘtergere
  5. n aveti voi dinti de ........ lui vali :)
    bv vali. permanenta dorinta de progres

    RăspundețiȘtergere
  6. Toata stima pt fete si pt Vali.Baietii au aratat ca se poate, e timpul fetelor.Hai fetelor!La "linie" aratati beton.Hai Romania!

    Dinti .....pt tegumentul lui Vali ,clar,n-are nimeni.Asta-i pachiderm!!!! ha hah ha

    RăspundețiȘtergere
  7. ta nana !

    Cici se baga .

    Cine vrea sa fie scarba - sa fie,
    cine vrea sa fie invidios - sa fie,
    daca vrea cineva sa ne sustina asa pioniere si soimarite - multumim,
    daca vrea cineva sa ne (ma) muste - sa pofteasca,
    Din pacate sau din fericire,astea suntem - o mana de fete,cu varste diferite dornice sa faca ceva,sa demonstreze ceva.
    Credeti-ma ca vom face tot ce putem. Vom incerca sa ne mobilizam si sa ne sustinem neconditionat.(suna cam pioniereste, stiu)
    Am incredere.
    Asa a vrut natura sa ma apuc la 40 de ani de bowling. La 43,44, sa intelg cam ce fac cu bila.
    La 45 cam cum este cu uleiul.....
    Vedem la 46 daca mai tin minte ce am invatat....
    Pozele nu sunt trucate sa stiti - eu chiar sunt vie !!! ma misc...

    Dl Grecu are incredere in noi si ne sprijina . E mare lucru. Eu personal ii multumesc.
    Am spus MULTUMESC FRUMOS (asta nu inseamna ca pup in fund sa ne-ntelegem bine).
    Vali ne sprijina si ne sustine si ne ajuta.
    Mare lucru !!!
    Mai sunt baieti buni alaturi de noi. Si fete.
    Multumim.

    Doamnelor si d-soarelor dati bataie cu antrenamentele si ignorati muscaturile .

    Cu respectul cu care v-am obisnuit...

    CICI

    RăspundețiȘtergere