miercuri, 22 februarie 2012

Sedinta de azi a Prezidiului - lotul de juniori.

Vali Fatu a anuntat ca selectionerul Ion Grecu a nominalizat lotul de juniori: Pavel, Nitu, Dumitrascu, Arbanas (plus Viorel Pavel, ca antrenor).

in timpul prezentarii am aflat si ca intre 1 martie si 5 aprilie este prezent in tara Joe Slowinski, care este noul antrenor al lotului.

care lot???
si cine l-a decis?

Doamna Presedinte Pana a adus la cunostinta Prezidiului o adresa a Alinei Orlanda prin care se cereau explicatii privind modalitatea de realizare a lotului de juniori.

eu am apreciat ca lotul a fost facut pe criterii subiective, fara sa se tina cont de performantele jucatorilor si de conditia lor fizica si psihica, fiind inca 2 jucatori care sunt candidati legitimi- Lacatusu si Orlanda.

reprezentantul ministerului a dat termen 30 de zile , in care FRPB sa prezinte criteriile regulamentare prin care se realizeaza loturile, altfel finantarea de la buget poate fi oprita.

Eu mi-am prezentat demisia din Prezidiul FRPB, nefiind de acord cu modul in care este gestionata activitatea sportiva in bowling, care este la bunul plac al d-lui Grecu.

m-am decis sa nu-i mai pun bete in roate, atata vreme cat majoritatea cluburilor si sportivilor e de acord cu ce face Domnia sa.

Lotul de juniori a fost votat ca fiind cel mai de sus, plus Ionut Lacatusu si David Orlanda (ca rezerve), urmand ca lotul final sa fie decis ulterior (Vali Fatu s-a abtinut de la vot).

la sfarsit, Marius Piticariu a fost propus de dl. Vali Fatu ca viitor candidat la functia de Vicepresedinte, ramasa vacanta prin excluderea d-lui Ardeleanu din acesta pozitie (datorita absentelor).

d-na Pana l-a propus pe Vali Fatu, dar e cam complicat, fiindca ar trebui ales si un alt membru al Prezidiului, in locul lui (locul de Vicepresedinte e diferit de cel de simplu membru) si deja s-a atins limita maxima de 3 membri posibili de inlocuit, altfel fiind nevoie de alegeri anticipate.

urmeaza ca la Adunarea Generala sa fie ales un Vicepresedinte si un alt membru al Prezidiului, in locul meu

la sfarsitul sedintei, d-na Presedinte Pana a propus (si s-a aprobat) acordarea unei diplome de excelenta d-lui Grecu, pentru ceea ce face in bowling.

Finis coronat Opus!

17 comentarii:

  1. .... intr o rama de uraniu imbogatit :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. dar Piticariu nu e si vicepresedintle CCB-ului?? Cum s-a implicat?

    RăspundețiȘtergere
  3. initial Marius fusese ales de dl. Grecu sa insoteasca lotul de juniori la Aalborg.

    ne-am consultat si a reiesit ca trebuie sa facem un concurs de selectie pentru juniorii din Bucuresti, acestia fiind de valori apropiate.

    a doua zi dl. Grecu i-a comunicat lui Marius ca merge doar daca-si plateste integral deplasarea, ca el nu plateste pentru adulti, doar pentru copii.

    asa a ajuns dl. Pavel sa insoteasca lotul, fiindca el s-a aratat dispus sa plateasca.

    cam cat de inteligent e sa lasi lotul de juniori insotit de cineva cu care 3 din 4 jucatori nu au nicio afinitate, ramane sa apreciati voi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga d-le Piros Valentin.
      Cu mare respect pentru d-voastra, pentru grija pe care o purtati "Lotului national de bowling-juniori" si totodata pentru implicarea d-voasrta in toate colturile pe unde se joaca bowling.
      Este de apreciat ca vreti sa ajutati pe toata lumea,care niciodata nu a avut nevoie de ajutor si totusi insistati sa-l ajutati.
      Nu va contesta nimeni meritele pe care le aveti cu privire la diplomele si scolile pe care le-ati urmat pentru a instrui si antrena niste oameni carora le place sa joace bowling.Pana la performanta de care mai tot timpul vorbiti este cale lunga, dar fara d-voastra.
      Eu presupun ca bowlingul fara Piros Valentin va fi unul foarte linistit,fara barfe de doi bani,fara rating pe blogul personal la cate o duma ieftina,din care niciodata nu s-a tras nici o concluzie.
      Mai nou sedintele Prezidiului federal vor fi mult mai linistite, fara tensiune si fara intrebarile pe care le puneati si tot d-voastra raspundeati.Sper (parere personala) ca pe viitor sa venim la sala de bowling mult mai linisti decat inainte de demisia d-voastra din Prezidiului federal.
      Ca nu ne mai doare ficatul de X si Y ca ala e mai frumos si mai destept decat mine (adica tine) ca eu (adica tu) stiu bowling cat 10 antrenori din Europa si totusi nu ma baga nimeni in seama, etc...
      Despre d-voastra nu voi mai avea de spus nimic niciodata.Nici de bine nici de rau.
      Este timpul sa vorbim despre alte persoane,care daca dispar din fenomenul bowling in Romania, TU o sa ramai singurul jucator-antrenor-selectioner-presedinte de federatie-secretar general al FRB-P(P vine de la Piros)din Romania.
      Acesti oameni cu foarte mult bun-simt sunt :
      - Mihai Ionescu - tot respectul
      - Ion Grecu - tot respectul
      Acesti oameni daca se retrag din bowling o sa planga foarte multa lume dupa ei,iar dupa tine nu stiu daca va plange cineva ?-poate-?

      In incheiere vreau sa te rog frumos(daca te duce capul si intelegi ceva di ce am scris mai sus) si insist sa nu mai folosesti numele meu sau al baiatului meu pe acest blog.Este o rugaminte pertinenta si doresc sa-mi fie acceptata.

      O seara buna VIOREL PAVEL

      Ștergere
  4. e bine ca nu ma mai ameninti ca-mi rupi picioarele, cand cer respectarea regulamentului.

    despre competentele si diplomele tale nu ma pot pronunta, fiindca sunt bine ascunse.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am inteles ca orine are niste euro (nu prea multi) in buzunar si nu are ce sa faca cu ei, poate avea diplomele tale...
      corect, nu?

      Ștergere
    2. rata de succes la bronze e cam 80 %, iar la Silver cam 20%.

      dupa ce dai banii, iti mai trebuie si un pic de creier, ca sa-ti poti lua examenele.
      la examenele practice, de pe pista, iti trebuiesc mai multe calitati.
      sunt vreo 400 si ceva de antrenori Silver in lume, la circa 100 de milioane de jucatori.

      asa ca nu e chiar pentru oricine.

      dar oricine poate sa mearga pe drumul asta.
      te invit, avem nevoie de cat mai multi antrenori cu studii in Romania.

      in Romania cam toti cred ca se pricep, dar cand studiezi cu adevarat, vezi cat mai ai de invatat.

      Ștergere
  5. Daca insisti trec de la picioare direct la ce nu ai....... la cap.

    RăspundețiȘtergere
  6. ai comportamentul perfect pentru un conducator de nationala romana.
    E liber si un post in Prezidiu.
    Nu ezita!
    e nevoie de oameni ca tine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu raspund la provocari.
      Am mai condus o delegatie la un campionat european si nu am primit critici.

      Ștergere
    2. in afara faptului ca ai organizat deplasarea in mod dezastruos, de au ajuns extrem de obositi acolo.

      cum va fi si la Aalborg, unde vor sta tot o zi pe drum, cu 2 avioane si 5-6 ore cu trenul...

      exista organizatori si mai slabi, dar nu multi.

      Ștergere
  7. deci pana la urma m-ati bulversat si pe mine daramite pe juniori.ce o sa se intample?o selectie?

    RăspundețiȘtergere
  8. componenta lotului e transmisa pe 29 februarie catre organizatori.
    daca nu intervine nimic pana atunci, vor fi cei 4 anuntati initial.

    RăspundețiȘtergere
  9. .......bun sa incercam din nou o rectificare :vorbesti despre criterii de selectie dar anul trecut din nationala de senioare a facut parte si Laura ,numita de selctioner,nu ai intrebat de criterii ,nu ti-ai dat demisia.Ai discutat cu dl.Grecu sa te ocupi de pregatirea senioarelor din lot,ai avut intelegerea si acordul lui.Rezultatele,noroc ca nu ai avut acces la pregatirea Luminitei,astfel am putut avea o prezenta onorabila la mondiale.Stii la fel de bine ca mine ca reprezentantul ministerului nu poate opri finantarea de la buget ptr acest lot din simplul motiv ca nu exista asa ceva ,poate sa opreasca participerea dar si tu ai spus in sedinta ca nu este o solutie buna.In alta ordine de ideii la inceputl campionatului ai criticat ,si nu era prima oara,masina de ulei CROSSFIRE de la Miercurea Ciuc dupa vizita ta la Miercurea Ciuc masina era buna si rezolvata(reparata) de tine .Acum nu este buna masina de ulei din IDM si din cauza asta poate ati pierdut meciul si culmea masina de ulei din IDM nu spala bine.Am o sugestie daca incepem sa comentam ,verbal ,pe blog,la telefon ,sa incercam sa nu ne schimbam dupa cum bate vantul.Multumesc ptr atentie si oricand vrei putem sta de vorba .
    In incheiere il rog pe anonimul cu rama de uraniu, nu este dragut sa o sculpteze el ,noi platim manopera si mana de lucru,cine propune sa execute

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai oameni buni chiar nu intelegeti anormalitatea situatiei. Toata situatia asta din bowling reproduce la scara mica Romania aia de care cu totii suntem scarbiti. Suntem cu totii la cheremul unui singure persoane care decide pentru toata lumea dupa propria vointa, arbitrar si subiectiv. Faptul bun ca sponsorizeaza diverse actiuni este anulat total de faptul ca pentru orice ban dat pune conditii, cine merge, cum merge, ce sa faca, etc. Daca acum sunteti favorizati, maine puteti fi defavorizati daca aveti proasta inspiratie sa nu fiti de acord cu ceva. Nimic nu va apara.
      Singura normalitate este existenta si respectarea unor regulamente si reguli valabile pentru toata lumea. Pentru asta militeaza Piros, dincolo de inabilitatea lui de a se face placut.
      Daca Dl. Grecu nu mai doreste sa sponsorizeze ceva in atari conditii este alegerea Domniei sale.
      Regulile regulamentele si respectarea lor nu sunt mofturi oameni buni, sunt garantia ca iti poti gandi viata in termeni firesti. Respecti niste reguli, ele te apara.
      Daca un alt om decide pentru tine cum doreste el, vine inevitabil momentul in care cineva sau ceva il poate face sa te nedreptateasca, fara ca tu sa te poti apara. Si chiar nimic nu te poate apara de bunul sau plac. Si atunci va trebui sa-i faci pe plac. Asta va doriti ?
      Chiar nu este asa importanta nici persoana lui Vali Piros, a Dl-ui Grecu, Dl-ui Pavel sau Vali Fatu. Este importanta comunitatea noastra a bowlerilor si felul in care fiecare dintre noi suntem tratati si aparati.

      Ștergere
  10. - nimeni n-a protestat la numirea Laurei, era cam singura jucatoare activa disponibila.
    pe mine m-a uscat deplasarea acolo, ca si antrenamentul "pro-bono" al lotului, care a dat ceva mai bine ca in tara - ca medii).
    - Luminita a dat 196 acolo, cam in media ei obisnuita.

    ca antrenor stii ca nu poti obtine rezultate miraculoase intr-o luna-doua.
    Maria Ursu si cu Laura au fost singurele care au progresat vizibil in lunile ulterioare campionatului mondial.

    progresul depinde intotdeauna de jucatori.
    cum explici ca dupa 5 ani de antrenori straini in Romania, de diverse calibre, nationala Romaniei nu trece de 180 si ceva media?

    Pica, Karetsos, Stefan sunt antrenori slabi?
    sau problema sunt jucatorii, de fapt?
    ("cavalli morti", nota bene)

    - masina Crossfire am criticat-o pe buna dreptate (informatiile au venit de la IDM). N-am laudat-o dupa meciul cu noi, am zis si ca nu masina a facut diferenta. am gasit o solutie tehnica, astfel incat ungerile sa fie mai apropiate de cele din campionat, dar masina e veche si depasita.

    la fel si la IDM, nu datorita masinii am pierdut.

    masina nu a spalat cum trebuie si ungerea a parut mai lunga, era doar un comentariu tehnic.

    - nici la Constanta nu a fost in regula ungerea, avand 4 picioare in plus (greseala recunoscuta de Kegel). si nici aia nu spala prea bine, lucru cunoscut de cei din Constanta.

    problema de fond este ca nu poti avea concursuri pe ungeri sport in conditii previzibile, fara infrastructura si echipamentele necesare pentru verificarea pistelor si a ungerilor.

    din punctul asta de vedere, sala voastra are mari probleme cu planeitatea pistelor, fiind departe de standarde.

    adevarurile sunt greu de acceptat si mai greu de analizat.
    nu am obiceiul sa ma schimb dupa cum bate vatul.
    dimpotriva, as zice.

    discutia despre lotul de juniori am avut-o in mod repetat inainte de Prezidiu si am considerat mereu ca trebuie facut concurs, chiar daca lotul pare ok.
    in afara lui Pavel, care trebuie sa fie titular, restul de jucatori au slabiciuni importante, care face imposibila departajarea lor altfel decat prin concurs.

    tot asa cum au si calitati remarcabile, care-i face eligibili.

    principala problema pare ca niciun jucator junior nu pare dornic sa devina jucator profesionist.
    toti sunt intr-o zona de semi-performanta, din care nu pot fi scosi fara o motivatie personala exceptionala.

    RăspundețiȘtergere
  11. De cativa ani buni(2005) am incercat sa impun anumite standarde si conditii de joc, dupa multi ani, cand m-am reintors in Romania am constatat defapt ca nivelul si conditiile de joc erau improprii, puteau fi comparate ca si cum am fi jucat "o miuta pe maidan".
    Scopul meu nu a fost nici pe departe de a candida intr-o anumita functie in Federatie, vroiam doar conditii decente de joc. Defapt am renuntat in a fi Vicepresedinte din urmatorul motiv: erau fixate datele pentru sedinte cand eu avem contracte prin: Borsa/Maramures, Oradea, Deva,Moneasa/Arad, etc, am venit de cateva ori la sedintele de Prezidiu, dar am ramas foarte indispus cand ma trezeam sa asist la discutii isterice de ale Doamnei Pana cu Domnul Novac, defapt erau despre popice si dominatia in Federatie, despre bowling discutam doar 10 min. Oricine ar fi fost in locul meu, oricat de mult iti place bowlingul ca si pasiune nu cred ca ar mai fi fost de accord sa sacrifice timpul personal pentru a veni si asista la astfel de discutii inutile.

    Ma implic in a dezvolta si a promova bowlingul in Romania, este pasiunea mea dar si Bussinesul meu, pana in prezent am instalat circa 200 piste, si am organizat in Bacau primul Concurs intre Licee cu 300 de participanti, in 2009, verificati publicatia:(http://www.desteptarea.ro/campionatului-municipal-la-bowling-pe-licee-lps-bacau-a-castigat-prima-editie.html)

    Referitor la masina "Crossfire" de la Miercurea Ciuc, nici pe departe nu este invechita, Kegel o fabrica si la momentul actual, este o masina pentru centrele mici (6-12 piste), este impropriu sa judecam si sa facem anumite afirmatii atata timp cat masina respecta conditii de ungere USBC.(am devenit cumva fenomeni si campioni de bowling peste noapte si nu mai putem juca daca ungerea este facuta de o masina Crossfire invece de "Plus", "Ion" sau " Authority" ?????????( ma refer la centrele: IDM, Oxigen,Unirea, Elcomex si Lake View)

    Referitor la activitatea mea din "Comisia Tehnica", m-am saturat sa discut problemele in Federatie despre omologarea salilor si certificarea lor.

    Niciodata nu am reusit sa obtin vreun ban pentru asta, erau mult mai importante deplasarile loturilor de popice cu, doctor, maseour,stafful complet al Federatiei,etc, decat activitatea din bowling, ca si finantare vorbind. Consideram corect ca Federatia sa-mi suporte cheltuielile pentru deplasari, nici vorba pentru munca si timpul meu, dar de ani de zile...lucrurile au ramas la fel.

    Am incercat in multi sa schimbam modalitatea de abordare a problemelor in Federatie( Mihai Popescu, Dorel Bucurescu, Florin Popescu, etc) popice vs bowling , majoritatea structurei Federatiei fiind popicari nu am avut nicio sansa. Singurul care reuseste sa se impuna este Domnul Grecu dar datorita sponsorizarii.

    Am considerat ca ma simt dator cu anumiter explicatii referitor la activitatea mea din Federatie.

    Experienta constatata.... = inutila si pierdere de timp. Nu putem fuziona impreuna Popice/Bowling, principii diferite, conceptii diferite!!!

    RăspundețiȘtergere