luni, 6 februarie 2012

Un fapt divers - avem Presedinte jucator!

un bun prieten de-al meu  mi-a spus ca l-a cunoscut intr-o intalnire de bussiness de inalt nivel pe Presedintele Federatiei de bowling.

- Pai e o doamna, zic eu.
- El asa s-a prezentat.
- Si cum il chema?
- Ion Grecu.
- Aha.
- Mi-a mai zis ca sustine multi copii, le plateste si studiile, ca a facut si teologia, a ridicat si biserici samd.
- Presedinte nu e. Inca...

25 de comentarii:

  1. Si ca are in curte un bust cu el, dar ca l-au inceput mai multi sculptori si nu l-a terminat niciunul. Niste netalentati.

    RăspundețiȘtergere
  2. prietenul tau are capul mare ca tine ?
    poti sa dai nume ?
    sau nu mai aveai subiecte cu teme de ferentari...

    un cititor

    RăspundețiȘtergere
  3. Sigur n-a stat de vorba prietenul cu Gigi Becali? (poate el o fi fost daca s-a mentionat si ridicarea catorva biserici :))))))))))))

    Nobody

    RăspundețiȘtergere
  4. "intr-o intalnire de bussiness de inalt nivel"
    Asta-mi suna cam asa :"am si eu un frate sora la spital".ce intalnire de business?da' ce business ai contractat?daca tot te-ai dus.....
    pt cultura ta generala e presedinte-jucator- antrenor-antreprenor, e ce vrea el sa fie,clar?tu te duci pe la businessuri sa mai mananci vreun sandwich, ca altceva nu vad sa faci......la inaltele nivele.

    RăspundețiȘtergere
  5. "PENTRU"
    (Exprimă un raport cauzal) din cauza, din pricina, datorita.

    D-l Grecu nu este Presedintele Federatiei
    pentru mine este chiar mai mult
    aidoma
    pentru baietii astea tineri care pleaca la CE
    pentru fica ta care a fost la CM
    pentru, pentru, pentru ....
    si mai spun
    pentru simplu fapt ca telefonul suna la D-l Grecu ;)
    asta ca suntem la "diverse"
    daca pomenim de diverse iti pot spune eu de cateva sms-uri de "pus in rama"
    si culmea tot inspre acelasi telefon
    insa, .... NU ASTA E IMPORTANT !
    pentru ca e "JUST BOWLING"
    daca vrei ceva subiect(e) "beton" te poti informa de aici:
    http://www.facebook.com/pages/Bowling-Knowledge/348127398545317

    un fel de ridicat biserici pentru ...
    pentru ???
    pentru el in nici un caz

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cataline, stai molcom, nimeni nu te poate acuza de ingratitudine.
      Esti subiectiv in privinta Dl-ui Grecu si explicatiile nu sunt greu de gasit.
      Insa lasa-ne pe noi, cestilalti sa vedem lucrurile, poate nu neaparat obiectiv, cat altfel. Nu avem motiv sa idealizam persoana Dl-ui Grecu, pentru ca, ceea ce face pentru bowling, sponsorizari, finantari, aducere de antrenori valorosi, nu este expresia unui mecenat, ci, mai degraba, satisfacerea propriei dorinte. Explicatii ?
      Uite, chiar povestea asta cu juniorii. Alegerea celor 4, poate cu exceptia lui Mihai Pavel, este arbitrara. La fel de bine, cum a spus si Piros, puteau fi altii. Nu spune nimeni ca cei trei nu meritau aceasta selectie, insa esti tu sigur ca a fost respectat doar criteriul sportiv ? Lacatusu, Orlanda, posibil vre-un junior de la Sfantu Gheorghe, probabil si altii, insa nu imi vin acum in minte, ce cusur aveau ? Nu era normal sa fie alesi pe baza unui criteriu sportiv ? Ceva, o mixtura intre prestatia din campionat si un miniturneu de calificare.
      Asa, ce vor intelege copiii astia ? Ca daca „ Sefu” vrea e OK, daca „Sefu” nu vrea, nu e sa fie. Nu e asta mizeria in care traim cu totii zi de zi. Nu este asta ceea ce uram cu totii. Sa nu imi spui ca sunt chestii care tin de selectioner, ca face echipa dupa ideile sale. Vax albina, bowlingul este un sport individual. Daca la fotbal mai tine explicatia asta, la bowling e doar praf in ochi. Daca Dl. Grecu dorea sa fie un mecena in povestea asta anunta ca sponsorizeaza deplasarea a 4 juniori cu suma X si apoi organiza un trial. Anunta din timp conditiile si cine vroia sa participe, participa. Asta facea un „Mecena”. Dl. Grecu a ales participantii conform propriei dorinte. Daca doreste sa contrazica acest lucru, sa motiveze aceasta alegere, dar public, sa inteleaga si neconvocatii ce cusur au. Sunt copii si merita macar aceasta reparatie.
      Mecenatul se refera la sprijinirea merituosilor, nu la sprijinirea favoritilor sau obedientilor. In acest caz se numeste capriciu sau vanitate. Nu spune nimeni ca Dl. Grecu nu poate face ce doreste cu banii domniei sale, insa hai sa spunem lucrurilor pe nume. Nu ne poate obliga nimeni, pe noi ceilalti care nu suntem in echipa sa, sau prieteni, sau favoriti sa-l vedem altfel decat ca un om care cheltuieste niste bani pentru propria placere sau vanitate. Si sa nu fim de acord atunci cand incearca sa ne convinga de contrariu.

      Ștergere
    2. in ceea cei priveste pe copii, e cam delicat sa spui care era meritosul(ii)
      iar chestia cu trialul ....nu mai era timp de asa ceva
      daca nu stiti pentru corecta informare, cu 3 zile inainte de termenul limita
      Vali Fatu a anuntat organizatorii ca din lipsa banilor Romania nu poate participa

      Azi, pur si simplu, pot spune ca juniorii AU FOST NOROCOSI !!
      insa si asa daca Federatia nu plateste taxa anuala la FIQ-WTBA-ETBF, in valoare de 1130 Euro nu vor primi dreptul de participare
      :(
      si apropoo daca vorbim de lot
      nici un junior din cei 4 nu este in echipa Elcomex, de prietenie cu D-l Grecu nici nu mai pomenesc
      sigur sunt favoriti ca altfel nu erau selectionati de selectioner
      iar singura placere e aceea in care da banul
      :) alta nu cred sa fie
      De la mine asa se vede
      si pana la urma

      eu mi-am permis sa sustin un singur nume
      este THD si asta pentru simplu fapt ca a castigat niste turnee prin Oxigen
      eu daca eram in locul Selectionerului
      nu cred ca mergeau mai mult de 2 juniori !! asta cu indulgenta
      insa nu sunt selectioner ...
      Sper ca acum Lacatusu, Orlanda sau oricare alt junior
      au un motiv in plus
      sa se indarjeasca, sa munceasca la antrenamente
      si sigur vor primi selectia daca fac dovada meritelor
      prima strigare, in Mai la Individualele de juniori

      P.S. la bowling este precum la fotbal, baschet sau hochei
      daca nu joci cu o strategie de echipa, rezultatul e un rezultat oarecare

      P.S.S. Juniorii prin ceea ce fac la CE isi joaca participarea la CM !!!
      Bagati carbuni, altfel vedeti Mondialele pe youtube

      Ștergere
    3. David Orlanda - cea mai buna medie la IDM International- juniori, cea mai buna medie la zi din B(juniori) si a 2-a la general etc.
      are marele defect ca fumeaza(!).
      si ca taica-sau s-a oferit sa-i plateasca integral deplasarea.

      dar fumeaza si 2 dintre cei 4 jucatori din lotul actual.

      Lacatusu - castigator la Viena, castigator la prima editie a Ligii Romane de bowling etc.
      iar el nici macar nu fumeaza.

      nu sustin ca ei sunt mai buni decat ceilalti.
      sunt impartial, deoarece eu ii antrenez pe toti cei din Bucuresti.

      dar diferenta trebuia facuta altfel, nu subiectiv.

      asta daca nu vrem sa educam copii in spiritul feudal:
      da sefu, sa traiesti sefu!

      fiindca stiti ce reflex s-a dezvoltat(deja)la cel putin la unul dintre juniori: cand este exasperat ca da prost, sau n-are bani, sau bile suficiente samd, are solutia- il sun pe dl. Grecu!

      eu prefer o alta viziune, pur liberala (dl. Grecu e liberal):
      "Prin noi insine!"(Vintila Bratianu).

      si cred ca e mai profitabila si mai sanatoasa pentru formarea unor copii ca si adulti puternici si responsabili.

      Ștergere
    4. draga Cataline, numele juniorilor se anunta pe 29 februarie, doar intentia de participare a fost la 1 februarie.

      si dupa cum bine stii, de pe la mondialele din 2010, cand dl. Grecu ti-a luat locul, poti sa schimbi componenta echipei si la fata locului.

      Ștergere
    5. nu mi-am propus vreodata sa masor valori
      insa... de la divizia B, si Liga de Amatori pana la CE
      e MARE distanta
      de Viena? NO COMENT, ai comentat la timpul respectiv
      si ma opresc aici considerand ca nu facem bine prin astfel de discutii legate de juniori

      Ștergere
    6. sunt rezultate obtinute in raport cu ceilati juniori romani.

      distanta intre ORICE ROMAN si CE e mare.

      singura aproape e Luminita.

      asta asa, daca vrei un sistem de valori adevarat.

      si daca vrem sa devenim o MERITOCRATIE, nu un sistem feudal bazat pe baroni locali, cum e societatea romaneasca de cand ne-am nascut ca natiune.

      dupa vorba romaneasca: sa traiasca boieru'!

      Ștergere
    7. de ce nu scri(susti) si acum
      "a fost optiunea selectionerului" ?

      http://bowlingromanesc.blogspot.com/2011/07/lotul-feminin-romaniei-la-cm.html
      puteai si aici sa anticipezi comentariile ;)

      ca tot nu ne citeste nimeni !, este ca te-ai bucurat la momentul respectiv?
      sa traiasca boieru'!

      Ștergere
  6. o sa mai pierdeti cinci ani pana o sa aflati ca site-ul mai bun e asta: http://www.bowlingitrc.com/
    astept sms-urile.

    RăspundețiȘtergere
  7. Cataline,
    Asta cu taxa anuala e cam penibila. Inseamna ca totul se face dupa ureche, dupa toane. Nu sunt neaparat fanul lui Piros la federatie (sic!), dar cand se ocupa el macar lucrurile aveau cat de cat coerenta. Acum singura logica e hei-rup-ul si toana.
    Bine, hai las-o balta. Din raspunsul tau am inteles ca esti de acord cu Sefu’ si din punctul tau de vedere faptul ca singurele criterii sunt „ banu’ meu” si „ daca ma supar nu mai dau bani” reprezinta o situatie normala si acceptabila. Pacat doar ca sunt niste copii si nu meritau asta.
    Incearca sa te pui in situatia parintelui unuia dintre indezirabili si sa-i dai un raspuns bun la intrebarea „Da’ ce a avut cu mine ?”. Poate il suni pe Sefu si te lumineaza. Dar ai grija sa nu il superi.
    Si pana sa-l superi pe Sefu incearca sa nu devii ipocrit. Asta cu " Sper ca acum Lacatusu, Orlanda sau oricare alt junior
    au un motiv in plus sa se indarjeasca, sa munceasca la antrenamente si sigur vor primi selectia daca fac dovada meritelor
    prima strigare, in Mai la Individualele de juniori" e dovada de ipocrizie crasa. Pe cat pui pariu ca nu meritele ii vor duce acolo ?
    PS. Prefer sa raman anonim doar pentru ca intentionez sa tin bowlingul la nivel de hobby

    RăspundețiȘtergere
  8. daca te adresezi cuiva si te consideri CORECT ce o dai in anonimate ?
    indiferent de ceea ce intentionezi. care e problema daca asta este ceea ce crezi tu?
    eu cred asta si o scriu. buna rea e ceea ce cred eu. PUNCT
    si cel mai important ma semnez !

    uite cum facem .... ma angajezi tu si iti raspund tie cu "DA SEFU"
    astept o oferta ! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1. Nu angajez oameni sa joace bowling, ii angajez sa-si faca meseria. Si nu imi place sa mi spuna Sefu, mi se pare slugarnic. Eu am colegi la firma, nu slugi.
      2. Am spus ca prefer sa raman anonim si sa tin bowlingul la nivel de hobby, asta insemnand ca atunci cand vin si joc, nu-mi doresc sa vina oameni la mine si sa ma lamureasca ce si cum. Chiar vreau sa ma joc, pur si simplu. Pe de alta parte, chiar anonim ramanand, nu inseamna ca parerea exprimata nu este legitima. Civismul poate fi si anonim.
      3. Am spus civism, pentru ca abuzul si arbitrariul trebuie reclamat. Este lasitate sa nu o faci. Romania este plina de sceptici si resemnati. Este irelevant ca nu ai tu un interlocutor caruia sa i te adresezi, te poti concentra asupra chestiunii.
      4. Ceea ce a facut selectionerul este un abuz, nici macar justificat de conceptul „ banii mei”. In cazul lui Orlanda am inteles ca nu banii sunt problema, nu stiu despre alti neconvocati. Este intr-adevar singurul pe care il stiu de mic dintre toti si ceva ma face sa cred ca lipsa obedientei din suma calitatilor sale l-a descalificat definitiv. Nu-i cunosc pe ceilalti, insa sper pentru ei ca nu pot si nu vor putea fi niciodata caracterizati ca obedienti. Pentru mine urmatorul pas logic in povestea asta este demisia selectionerului si regandirea acestei participari.
      5. Generozitatea materializata prin caritate este de inspiratie divina. Daca o faci discret, neconditionat si fara sa te exhibi este balsam pentru suflet. Cand incepi sa te lauzi si sa pui conditii, inspiratia nu-ti mai vine de sus.

      PS. Ma gandesc sa reactivez unul dintre cluburile mai vechi, poate va folosi la urmatoarele alegeri. Un vot contra poate schimba ceva. Cu ocazia aia o sa aflii si cu cine te-ai conversat.
      PS.. Pentru pustii astia, puteti voi da o lectie de demnitate !
      Sunteti prieteni intre voi si nu cred ca merita sa va bateti joc de unul de altul. Este discutabil ca veti fi vreodata mari bowleri, insa puteti incepe prin a fi caractere.

      Ștergere
    2. "1". Colegu-le, ma scuzi ,
      eu asa m-am obisnuit, asa sunt de cand ma stiu, la Director, la Maistru, la Inginer, la Revizor, la Contabil le-am spus SEFU
      si nu m-am simtit intr-o lipsa de demnitate
      PAROL
      chiar si la bordel daca merg.... spun SEFA !
      ;)
      daca vorbim de meserie(i)
      te intereseaza vreo gaurire sau slefuire ? la bila de bowling


      "N" - ca tot mi-ai pus etichete de ipocrit, slugarnic...

      poti sa-ti reactivezi "n" cluburi
      ajungi sus si ai sa faci astfel:
      lot de 4 ? fiul tau al 2-lea, al 3-lea sau ultimul pe lista
      lot de 3 ? fiul tau al 2-lea sau ultimul pe lista
      lot de 2 ? fiul tau cel putin ultimul pe lista
      lot de 1 ? fiul tau ocupa respectivul loc

      NU CREZI ? poate ca NU, poate ca DA ....
      insa, eram sigur ca nu esti in stare de asa ceva !!
      Devotamentul si dovada ca esti un conducator drept, cinstit si cu o
      probitate morala nestirbita nu te poate impinge sa faci asa ceva

      Hamm,

      atunci cum a fost in 2002 ? cand ai plecat la Riga
      s-a intamplat aidoma celor sustinute de tine acum ?
      sau la seniori nu se contabilizeaza ? ... e valabil doar la juniori ideea
      sau daca nu exista selectioner nu se pune ?

      pai bine mai Colegule.... E FRUMOS ?
      sa pozezi in "feciora" si sa-mi ti lectii moraliste

      la prima jignire "ipocrit" am intors celalalt obraz
      la urmatoarea "slugarnic"
      ti-am raspuns, desi nu ma simt in pielea mea
      de regula sunt mai delicat cand discut de juniori(copii)


      btw....Nu trebuia sa ajungem aici!! dar am si eu copil acasa,
      si sa nu creada ca tu ai dreptul sa-mi atribui etichete
      Ramai la disctii daca esti convins ca poti!, fara "inzestrari"
      Multumesc

      daca ai dovezi concludente prin care cel propus de tine(fiul tau)
      prin merite sportive deosebite este de departe superior celor selectionati
      prezintale aici.

      nu rezolvi problema cu apelative la adresa mea sau la adresa
      serviciului meu chiar daca scri frumos(nu zgaraie urechea)

      Ștergere
    3. Cataline,
      Am facut aceste scrieri, intrucat simtirea ta lirica inspirata de dl. Grecu intr-unul dintre comentariile precedente ( cel cu PENTRU) este o mostra de ipocrizie care irita. Atentie, nu iti spun in fata ca esti un ipocrit, ci te avertizez ca poti deveni unul veritabil daca continui in stilul asta. Pentru informarea celor mai recent veniti in bowling, Catalin Gheorghe nu era neaparat fanul dl-ui Ion Grecu inainte sa devina echipier Elcomex si rezerva sa la nationala. Asta asa, ca sa conturam definitia ipocriziei.
      In privinta problemei cu Sefii din viata ta, amatorii de umor involuntar vor savura alaturarea Sefului cu Sefa in chestiune. Iti ramane tie sa definesti "raporturile cauzale, din pricina, datorita" ( aici te-am citat) carora s-a produs in mintea ta alaturarea respectiva.
      Si mai e ceva. Tot involuntar recunosti ca nu e tocmai cuser ce se intampla, amintindu-i lui Orlanda senior episodul 2003.
      Nu, nu sunt Orlanda senior. Si va inteleg frustrarea ca interlocutorul nu-si asuma identitatea. Daca ar face-o, ati fi foarte fericiti sa duceti discutia in nesfarsite si ridicole incriminari despre ce a facut unul si altul din 2000 toamna si pana in prezent.
      Asta ar aseza abuzul reclamat de mine alaturi de altele deja petrecute si ar potenta altele viitoare. De ce nu vreti voi sa lamuriti chestiunea normal si firesc si sa facem astfel incat alte abuzuri viitoare sa nu mai fie ? Spun voi, intrucat se pare ca ti-ai asumat rolul de purtator de cuvant al dl-ui Grecu. S-a demonstrat ca nu era o situatie care sa depinda de timp si bani (neaparat banii dl-ui Grecu), ci doar de bunavointa selectionerului de a da tuturor doritorilor sansa sa-si castige locul in acest lot de 4 juniori. Dansul a preferat sa-i aleaga subiectiv, ignorand si dispretuind efortul de vointa si banesc (propriu in cazul tuturor, cred) de a se antrena, merge la meciuri in campionat, cumpara material sportiv. Ti se pare corect ? Vi se pare corect ?
      Dati un raspuns ! Asta daca nu cumva ne dispretuiti si pe noi, ceilalti, care nu suntem intr-un "raport de cauzalitate" ( aici te-am citat iar) cu Dl. Grecu.

      Ștergere
  9. Dear Catalin, ceea ce ai citit in toate comentariile anonime de mai sus nu sunt scrierile mele sau ale lui Orlanda cu toate ca exprima extraordinar gandurile mele. Nici unul dintre noi nu suntem atat de priceputi in ale condeiului dar stim sa apreciem cand cineva stie sa-ti spuna in toate felurile ca gresesti. In alta ordine de idei daca ai intrebari legate de deplasarea la Riga din 2002 esti extrem de haios deoarece in perioada aceea nu prea vroia nimeni sa cheltuie si banii proprii asa cum am facut noi. Ai vrut cumva sa mergi la Riga si nu am stiut eu ? Poate reusesti sa-mi explici de ce nu am plecat eu America acum doi ani si in Hong Kong anul trecut. Faci un efort pentru mine ? Eu zic sa incheiem aici toata nebunia asta deoarece nu reuseste nimeni sa te convinga ca ceea ce se intampla nu are legatura cu normalitatea. Eu il voi apara intotdeaua pe David dar pe cai legale pentru ca NU am facut facultatea la aprozar sau in port. Eu iti doresc o seara placuta si sper sa te linistesti. Semnat - Alina Orlanda

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alina,
      o fi cum zici tu si nu stau sa despic firul in 4
      cel mai corect putem avea o continuare a dialogului oricand
      insa nu aici, si nu acum
      deja a depasit cu mult situatia actuala
      Legat de Cristi, daca nu este el autorul "etichetelor"
      CER SCUZE PUBLIC


      asta ca sa vezi cat de linistit sunt. la ora asta pentru tine
      SOMN USOR

      Ștergere
  10. scri sau scrii,sa stim cun jucam

    RăspundețiȘtergere
  11. fratilor, haideti la treaba ca ne asteapta un drum lung si anevoios

    RăspundețiȘtergere
  12. de ce a vrut Alina sa mearga in America acum 2 ani ?
    pentru ca avea deja viza de America !?
    ete na...
    de ce nu a mai vrut Alina sa mearga ?
    sa spuna totusi Vali Piros care a propus o selectie a jucatoarelor la Bucuresti(parca ceva de genul asta).
    si parca s-a terminat cu o injurie preferata din partea ei ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stimata "Doamna Anonima" ( deoarece asa cred eu si de fapt anonima vei ramane )daca ai intrebari reale legate de deplasarea mea in America te rog sa ma suni . Nr meu de mobil este 0736.924.138. In alta ordine de idei daca ai participat la aceea dezbatere legata de " selectie "- la acel moment se punea problema unui meci intre mine, Dana Nitu si Eugenia din Constanta. Ne luptam pentru 2 locuri si eu am refuzat acest lucru deoarece discutia initiala a fost alta. Legat de viza mea de America este valabila pana in 2016 . Ai vreo propunere oficiala ? Si daca poti cu adevarat te rog sa precizezi daca la momentul Las Vegas nu aveam motive sa particip si care sunt acestea. Nu vreau sa ma justific dar fac parte din primul esalon al fetelor jucatoare de bowling din Romania si daca iti amintesti , am castigat si un titlu national la inceputul carierei.
      Cred ca oricum ti-am raspuns cam prea mult pentru capacitatea ta intelectuala si daca totusi vrei sa iesi din anonimat te pot ajuta.
      Semnat - Alina Orlanda

      Ștergere