joi, 4 iunie 2015

Campionatele europene masculine 2015

Astazi se anunta ungerea si vor avea loc antrenamentele oficiale.
Siteul competitiei e AICI.

Sala competitiei are o topografie foarte echilibrata, ceea ce se preteaza la scoruri mari.

Exista transmisie video si scoring live, incepand de azi, asa ca informatiile oferite sunt aproape complete.

Informatii inside nu am, fiindca nu tin legatura cu nimeni din lot.

ungerea este urmatoarea:
are foarte mult ulei pe heads, e foarte plata, dar bufferul de aproape 13 picioare imi spune ca reactia bilei va fi puternica.
va face carry mai ales intre zone, iar bufferul se va usca.
e similara cu WTBA Montreal 41, dar pare ceva mai grea.
e prima ungere internationala pe care o vad ca foloseste ulei diferit la dus (FIRE) si la intors (ICE), viteze diferite ale periei pe diferite zone ale pistei si proportii diferite ale cleanerului inainte si dupa 37 ft.

intr-o oarecare masura e un experiment, rezultat al expertizei celor de la KEGEL (Ted Thompson, aici) si analizele de la distanta (inclusiv a mea) trebuie luate cu circumspectie.
expresia folosita de Ted a fost : "I FLEX-ed the pattern"
pe la sfarsitul saptamanii, pe la echipe, ne vom lamuri de caracterule ei.
ce e clar e ca jucatorii cu un control bun al vitezei vor veni in fata.

la individual romanii vor fi in squadurile 1, 2 si 4

4 comentarii:

  1. nu te supara ca am toata increderea ca de acum incolo nu o sa mai fie lot fara Piros si o sa avem informatii de la coada locului

    RăspundețiȘtergere
  2. e mai greu sa intelegeti ca mi s-a luat de bowling

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca ti se lua demonstrai cumva...nu pare deloc ca ti s-a luat.
    Acum ai si jucarie noua, sa vedem cand te plictisesti de ea.

    RăspundețiȘtergere
  4. nu am nicio jucarie, ajut daca pot.
    am fost lider, dar nu mai sunt.
    acum este strict problema cluburiloir si a catorva entuziasti care vor sa se inhame la treaba, poate Raluca, sotii Dumitrascu si altii.
    entuziasmul meu a murit acum doua luni, nu mai vreau sa fiu nicio primadona pe aici.
    pot ajuta, asta da

    RăspundețiȘtergere