marți, 2 iunie 2015

Romeo Gagenoiu - repriza a treia

un nou episod violent s-a petrecut luni in IDM, al treilea in doar trei saptamani, dupa cel cu Ioan Ionescu si cu Victor Dumitrascu.

Romeo, afectat de faptul ca am dat in vileag ca excursia nevestei lui a fost platita de Grecu, a inceput sa tipe amenintator la mine, de fata cu multi jucatori, ca sunt homosexual(!), imputit, sa sara la bataie, ca imi rupe el parul samd.
civilizatie tipica de Crangasi.
Eu l-am ignorat, fiindca nu mai vorbesc cu el.

Asta dupa ce Grecu l-a umilit vineri, in gura mare, pe terasa, reamintindu-i ce a facut pentru el, inclusiv episodul Abu Dhabi.

Se pare ca va trebui sa umblu cu bodyguardul dupa mine in IDM, sau cu pistolul, cine stie.
Familia Nitu si Odette au fost complet socati.

13 comentarii:

  1. Sincer sa fiu asa va trebuie la toti fiindca l-ati luat la IDM!!!! nu mai vrea nimeni sa il ia si tin minte ca se ruga de MIhai Ionescu cu saptamanile ...mai stai putin pana il da afara si MIhai Ionescu si dupa aia sa vezi ce prost si nenorocit e si MI (implicit toti cei de acolo).... tiganul e tigan si in ziua de Paste

    RăspundețiȘtergere
  2. Care e diferenta intre tine si Romeo? In afara de cea de cultura

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai putea totusi sa nu mai jignesti toata lumea din Crangasi :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. siu dreptate, nu e chiar asa.
      mai ales ca, tehnic vorbind, e mai mult din Giulesti

      Ștergere
  4. Mda, poti spune ca am fost un pic socata de vehementa atacului verbal. Mai ales ca eu nu l-am auzit pe Romeo vorbind asa pana acum. Dar apoi am inteles ca ai comentat ceva despre sotia lui intr-un articol.. Te-am intrebat si pe terasa, ce te-a mancat sa te iei de familia omului? Si pana la urma, chiar daca ar fi plecat pe banii d-lui. Grecu (desi Romeo sustine altceva), de ce este asta problema noastra? Noi aici, ca si pe paginile dedicate pe FB, se presupune ca vorbim despre bowling...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu am comentat absolut nimic de sotia omului, nu m-am luat de familia lui, am aratat numai de unde vin banii.
      articolul il gasesti aici: http://bowlingromanesc.blogspot.ro/2015/05/miza-discutiei-despre-fr-bowling.html

      Ștergere
  5. Imi pare rau ca am luat parte la asta, impreuna cu Dana, intr-una din zilele de bucurie pe care ni le permitem. Nu am fost chiar socati, pentru ca in timp, dupa atatia ani de cand reusim sa fim inca bucurosi ca jucam bowling, am mai cunoscut multe situatii jenante de acest gen. Numai ca noi respectam atat talentul, eficienta, sacrificiul personal, atat al jucatorilor cat si al antrenorilor. Iar daca ele duc in derizoriu, le vom evita. Speram ca problemele personale sa nu prevaleze, nici interesele personale sau comerciale ale unuia sau altuia. Bunul simt sa traiasca, adica "fair-play"-ul! Si cred ca ele, adica sustinerea financiara si fair-play-ul, nu se exclud reciproc. Poate noi le excludem. Si cand o facem, trebuie sa fim dati la o parte. N-ar fi bine sa nu fim niciodata dati la o parte?

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna ziua,
    Vreau sa spun inca de la inceput ( asta in cazul in care "adminul" v a publica acest mesaj) ca nu am nici o afinitate nici pentru R. Gagenoiu si cu atat mai putin pentru V. Piros dar cred ca toata lumea si-a dat seama de caracterul celor doi. Gagenoiu si-ar vinde pentru bani si familia si este genul de persoana care iti infige cutitul in spate si iti spune in acelasi timp ca te iubeste iar despre Piros pot spune ca NU poate trai fara un scandal. In cazul in care nu exista unul cu siguranta el il v a inventa. Pacat ca nu mai exista "acea placere....." ( cei mai vechi in bowling stiu la ce ma refer )
    P. S. ---- Bafta multa baietilor ( chiar au nevoie )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu poti misca lucrurile decat prin tensiune, confortul nu a dus nicaieri niciodata.

      Iar Romania e o sursa permanenta de subiecte, in care lucrurile sunt strambe, injuste, tratate subiectiv, cand oamenii sunt umiliti, calcati in picioare, iar principiile incalcate sau ignorate,
      pe scurt, o gramada de aspecte care pot fi schimbate, transformate, imbunatatite.

      pentru fiecare dintre ele am cate o mica bomba atomica pregatita, ca sa va scoata din starea voastra de confort, ca sa avem o sansa sa miscam lucrurile, sa le transformam, sa le revolutionam..

      nu e doar scandal gratuit, e intotdeauna un scop progresist pe care il am in vedere.

      Ștergere
    2. ar fi bine daca tot spui ca nu mai vorbesti cu Romeo nici sa nu mai scrii despre familia lui,iar daca ai fi atat de transparent ai putea posta toate comentariile. Am vazut ca se poarta "anonimii" , desi spuneai ca nu-i mai postezi, dar daca e sa iti sustina aberatiile,presupunerile tale, sunt buni!...asa ca si eu sunt un "anonim", asa poate ma postezi!..

      Ștergere
  7. Cine stie poate cand va inventa se va scrie v a inventa, asa printre altele, va exista si placere :))))))))))) savantul de mai sus, mai bine se abtinea :))))

    RăspundețiȘtergere