luni, 9 aprilie 2012

EYC 2012 - Interviu cu Daria Kovalova, dubla campionana europeana


Daria (in stanga), alaturi de colega ei, Oleksandra Iakunina

- Buna seara, Daria! Felicitari pentru cele trei medalii obtinute, doua de aur si una de bronz!
- Multumesc

- te rog sa ne vorbesti despe tine, cand ai inceput sa joci, cine te antreneaza...
- Sunt din Ucraina, dar locuiesc la Moscova. Mai am inca pasaportul de acolo (Ucraina nr). am inceput sa joc de la 10 ani, iar acum am 17. Ma antreneaza mama mea

- deci locuiesti si te antrenezi doar in Moscova?
- da

- cum arata programul tau saptamanal de antrenament?
- pai... joc cam de cinci-sase ori pe saptamana.
iar o zi e dedicata pregatirii fizice, fiindca mama mea e instructor de fitness si mi-a facut un program la sala.

- ai dominat foarte puternic concursul de anul acesta, cu 2 titluri,la fel cu anul trecut si cu medii foarte mari, in conditiile in care ungerea de anul acesta  a parut mai grea.
- da, a fost mult mai grea, a fost foarte schimbatoare, se pastra greu locul pe unde trebuie sa joci.

- de ce preferi sa porti manusa metalica?
- am probleme cu incheietura (imi arata ca se rasuceste), am incercat fara si m-a durut, asa ca folosesc manusa tot timpul acum

-  stiu ca ai fost si pe la centrul finlandez de pregatire, la Kuortane
- da, am fost de cateva ori pe acolo si m-au ajutat foarte mult Juha Maja si Piritta (Maja, fosta Kantola)

- ce-ti doresti pentru viitor?
- sa joc la europenele de senioare de la Tilburg si la mondialele de tineret de la Bangkok

- ce le-ai spune copiilor care vor sa faca bowling de performanta?
- trebuie sa munceasca mult si sa stea cu mintea acolo, pe pista, pana in frame-ul 10, pana la ultima bila. atunci se termina jocul.

- mult succes in continuare
- multumesc!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu