luni, 9 aprilie 2012

EYC 2012 - Interviu cu Oyvin Kulseng, campion european la individual baieti


- Buna, povesteste-mi despre tine.
- am 16 ani, ma numesc Oyvin Kulseng, sunt campion european la individual la EYC 2012.

- cand ai inceput sa joci bowling?
- cam cu  4-5 ani in urma

- cam pe  la 11 ani?
- da, 11 -12 ani

- si te antrenezi singur sau ai antrenor?
- ma antrenez singur, nu am antrenor

- cat de des joci?
- aproape in fiecare zi

- in fiecare zi?
- aproape, de 4-5 ori pe saptamana. si pe la turnee, deasemenea

- ce fel de competitii aveti in Norvegia, aveti ligi...?
- avem ligi si avem turnee. eu joc in divizia cea mai inalta din Norvegia

- este o divizie doar pentru juniori?
- nu, e de seniori si eu joc in ea

- ce poti sa ne spui despre bowlingul din Norvegia?
- despre cel de juniori?
- da.
- sunt putini, avem doar 5-6 jucatori de un nivel decent,care sa poata merge la EYC, deci nu e prea dificil sa intri in nationala.

- cum s-a facut selectia pentru echipa?
- pai a fost intregul sezon si rezultatele pe intregul sezon
- cine a facut selectia, antrenorul?
- da, antrenorul

- doar antrenorul, sau si federatia?
- antrenorul sau federatia

- si care au fost criteriile de selectie?
- trebuie sa joci mult, sa dovedesti cu rezultate

- ati avut o pregatire speciala, cu intreaga echipa?
- nu am avut doar cateva zile in Qatar, in februarie

- in Qatar?
- da, am avut o tabara de pregatire impreuna cu Suedia, in Qatar, 9 zile

- ati jucat si un turneu acolo?
- am jucat la intoarcere, in Suedia

- daca ai niste sfaturi pentru tinerii juniori care vor sa faca performanta. ce crezi ca e important pentru ei?
- trebuie sa se antreneze mult si sa nu renunte daca devine dificil; sa iasa in afara tarii, sa participe la competitii, sa faca niste rezultate
- sa concureze impotriva celor mai buni?
- da, da

- care crezi ca sunt cele mai bune calitati ale tale?
- sunt foarte puternic mental!

- crezi ca e important sa fii puternic mental?
- da, e foarte important, mai ale la EYC, in finale, trebuie sa fii foarte (ininteligibil, probabil bun) in capul tau...(good in your head)

- a fost foarte placut sa vorbesc cu tine, iti doresc succes mai departe ca junior, poate la mondiale, si ca jucator adult, unde-ti doresti tu.
- multumesc, la revedere

Un comentariu:

  1. Salutare Vali,

    un lucru este foarte clar in toate interviurile tale, trebuie sa muncesti pentru a obtine performanta, dedicare si centrul de bowling sa devina a doua casa. Bravo acestor copii deosebiti si sa-i incurajam pe ai nostrii in a urma aceste exemple. Capul sus baieti, mergeti inainte, sunteti tineri si se poate!

    Sebi A.

    RăspundețiȘtergere