vineri, 30 martie 2012

Marius Piticariu nu mai pleaca la europenele de juniori

Dl. Grecu i-a comunicat ASTAZI  ca trebuie sa stea acasa, ca sa participe la antrenamentele cu Slowinski.
din comentariul de mai jos reiese ca a fost mai mult cererea lui Marius decat decizia d-lui Grecu.

asa ca delegatia va fi formata doar din copii si dl. Pavel.

asa e cand faci lucrurile doar de gura lumii si interesele copiilor sunt complet ignorate.

copii si parintii lor erau foarte dezamagiti.

plecarea e maine dimineata.

8 comentarii:

  1. Daca mi se permite un comentariu, sper eu obiectiv:
    - daca ne gandim ca Marius a facut pregatire cu juniorii este o mare pierdere ca ei sa nu-l aiba aproape intr-o competitie atat de importanta, cine a practicat sau practica sport de performanta stie ce inseamna lipsa antrenorului, mai ales la stadiul de juniorat, pentru formarea unui sportiv
    - daca ne gandim la Marius si la pregatirea lui individuala, este deasemenea importanta pentru lot ramanerea lui acasa si un real castig pentru viitoarele rezultate ale Nationalei

    Punand in balanta cele doua si faptul ca reprezinta totusi interese colective cred ca departajarea o face proiectul pe termen lung si anume faptul ca ar fi fost mai importanta deplasarea cu lotul de juniori la Aalborg.

    Probabil acum se plange cu un ochi si cu unul se rade....
    Toate cele bune - Un anonim

    RăspundețiȘtergere
  2. juniorii au fost pregatiti de mine in ultimele 6 luni.
    "predarea-primirea" lor a fost facuta de Marius asta vara, cu urmatorul mesaj: pregateste-i pentru europene.
    lucru pe care l-am si facut.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa vedem cat de bine i-ai pregatit. Ai esuat la 'fete' speram sa nu o faci si acum. Le tinem pumnii

    RăspundețiȘtergere
  4. daca tu crezi ca dupa 2-5 sesiuni de pregatire (cu fetele) se pot obtine rezultate imediate, inseamana ca nu stii nimic despre sport.
    iar niste juniori "cruzi" lasati singuri acolo nu sunt chiar cea mai buna varianta.
    eufemistic vorbind.

    RăspundețiȘtergere
  5. Am decis sa raman sa fac antrenamente cu Lotul National pentru ca ... Il citez pe Vali: '' juniorii sunt in cea mai buna forma de pana acum''. Eu am opinii putin diferite de ale tale in bowling, probabil de un nivel inferior si nu as fi facut nimic bun cu ei acolo. Orice informatie venea da la mine pe pista, avand in vedere ca nu am asistat la antenamnetele lor, nu stiam ce au invatat nou si asta putea sa creeze confuzie! Oricine altcineva ar fi mers cu ei nu ar fi reusit sa faca ceva bun. Cand o sa fac antrenamente cu ei, atunci ii voi insoti la orice turneu doresc!
    Pit

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mi se rupe sufletul pentru copii astia, ca sunt lasati singuri.
      daca stiam din timp ca nu vrei sa mergi, gaseam o solutie.
      ne-ai lasat masca pe toti.
      mai ales pe juniori.

      Ștergere
  6. Prezenta ta in spatele copiilor era mai mult decat suficienta pentru a face un scor bun. Oricand le venea un sfat bun din partea ta. Pacat, dezamagirea lor nu se poate relata in cuvinte. Este alegerea ta si numai a ta. Eu sper ca macar la aeroport poti sa vi sa le ridici moralul.Prezenta de plecare este la ora 05.10.
    Viorel Pavel

    RăspundețiȘtergere
  7. V-as ruga sa nu transformati subiectul acesta in ceva distructiv pentru copii. Pot fi influentati de discutiile de pe blog;asta macar pana se intorc.Cat despre munca lui Vali,asa cum sunt eu de necunoscator,pot sa spun ca au fost rezultate vizibile ,cel putin in cazul lui David si al lui Razvan pe care i-am avut colegi de echipa si cu care am jucat alaturi si inainte si dupa pregatire.Au facut un progres mare.S-a vazut munca de antrenor din spate. Succes copii ! Teo P.

    RăspundețiȘtergere