duminică, 20 februarie 2011

Rezultate complete, clasamente, invitatie individuale Oxygen


CAMPIONATUL NATIONAL DE BOWLING INDIVIDUAL
SENIORI-SENIOARE 2010-2011 , ETAPA III-A
TURNEUL 3 ELCOMEX CERNAVODA

S-au inscris 62 de sportivi legitimati la Cluburi cu sectii de Bowling , afiliate la Federatia Romana de Popice-Bowling.
La Individual Seniori au participat 50 de sportivi , pe primele 3 locuri s-au clasat :
1. SIMUT VIOREL - CLUB 69 BUCURESTI- 1241 TOTAL POPICE / 6 JOCURI
2. PITICARIU MARIUS - NORTH STAR BUCURESTI - 1195 TOTAL POPICE / 6 JOCURI
3. TARASE MARCEL - ELCOMEX & DELFINII CERNAVODA - 1189 TOTAL POPICE / 6 JOCURI

La Individual Senioare au participat 12 sportive , pe primele 3 locuri s-au clasat :
1. URSU MARIA- BOWLING CLUB 300 BUCURESTI- 1047 TOTAL POPICE / 6 JOCURI
2. DUMITRASCU EUGENIA-SPORT'S PALACE LAKE VIEW CONSTANTA - 1024 TOTAL POPICE / 6 JOCURI
3. BIANU FELICIA - SPORT'S PALACE LAKE VIEW CONSTANTA - 1024 TOTAL POPICE / 6 JOCURI

ETAPA A-IV-A VA AVEA LOC IN PERIOADA 05-06.MARTIE. 2011
GAZDA VA FI ARENA OXYGEN BUCURESTI.
TURNEUL INDIVIDUAL SENIORI / SENIOARE 4 OXYGEN BUCURESTI
- la TURNEU pot participa si juniorii care nu au jucat minim 3 turnee.


FEDERATIA ROMANA DE POPICE - BOWLING
COMISIA CENTRALA DE BOWLING
SUBCOMISIA DE COMPETITII
VIOREL PAVEL
vio67bowling@yahoo.com
TEL. 0724.371.707

5 comentarii:

  1. Domnule Piros
    Cred ca in Clasamentul afisat azi, s-a strecurat o greseala si anume: la egalitate de puncte locul in clasament e decis de meciurile directe, iar in meciul direct am invins Amica, deci ar trebui sa fim pe locul 5 in locul echipei Amica .
    Toni-CFR

    RăspundețiȘtergere
  2. eu asa am primit clasamentele oficiale, nu le-am facut eu.
    punctul Dvs. de vedere e indreptatit.

    RăspundețiȘtergere
  3. Toni, intre Amica si CFR s-a jucat un singur meci, mai este si returul :) Noi avem meciul direct cu Constructorul si s-au jucat si turul si returul si nu am sarit repede sa spunem ca trebuie sa fim inaintea lor in clasament :) Lasa calculele finale pentru sfarsitul campionatului! O seara buna!

    Bogdan

    RăspundețiȘtergere
  4. cf. regulamentului, cand 2 echipe sunt la egalitate se iau meciurile directe.
    nu apare nimic in regulament pentru situatia in care cand sunt 3 (sau mai multe) la egalitate si nu se poate stabili o ierarhie (dupa criteriul meciurilor directe): Amica e in fata Constructorului, Constructorul e in fata CFR-ului, iar CFR-ul e in fata Amica.
    asta e si cazul de mai sus.
    atunci se aplica criteriul urmator, popicaverajul total (din campionat).
    atunci clasamentul de mai sus e corect.

    situatia asta se poate intilni ipotetic si la stabilirea campioanei, daca Split bate Elcomex cu diferenta mai mica ca in tur si IDM bate Elcomex cu diferenta mai mare ca in tur, vor fi la egalitate, imposibil de ierarhizat 2 cate 2 si va conta popicaverajul total.

    RăspundețiȘtergere
  5. Am avut o simpla nelamurire.Bogdan de la Amica nu ar trebui sa se inflameze asa; acum nu mai am voie sa intreb si eu ceva? Si apoi eu am adresat intrebarea d-lui Piros ....
    Toni-CFR

    RăspundețiȘtergere