miercuri, 23 februarie 2011

Sedinta Prezidiului de azi

S-a votat ca sa fie abrogate toate prevederile regulamentare referitoare la alcatuirea loturilor nationale.
In locul lor s-a aprobat hotararea CCB de a fi numit Ion Grecu selectioner si Stefan Yngstrom antrenor.
loturile vor fi facute de acestia.
eu, Cristi Calagiu si dl. Balas, de la popice, ne-am abtinut de la vot.

referitor la lotul masculin preiau un comentariu de mai jos, al D-lui Grecu:

"Acum sa vorbim despre lotul national. Motivatia mea este alta. Jucatorii mei au valoare, multi din jucatorii din Bucuresti, prin eforturi proprii sau prin eforturile dlui Ionescu Mihai au valoare, drept pentru care eu nutresc la un obiectiv si acesta este TOP 12 in Europa. Pentru a atinge acest obiectiv, sunt convocati la lot urmatorii jucatori: Vali Pircalab, Marius Balan, Marius Piticariu, Viorel Simut, Romeo Gagenoiu, Alex Tariceanu, Costica Ardeleanu, Catalin Gheorghe, Florian Mihailescu, Vali Fatu, Ionut Fatu, Marcel Tarase, Gabi Anghelescu si ...supriza, Bogdan Dobondi, care in curand va fi cetatean roman.

Din acest lot, dupa o prima analiza, pe care o va face Stefan Yngstrom, vor ramane 8 sau 10 iar dupa inca una sau doua luni va fi anuntat lotul de 6.

Mentionez ca NU EU aleg lotul si nu-l voi influenta in niciun mod, in niciun fel.

Argumente: In cazul in care echipa ar ocupa locul intai la campionatul european, antrenorul plus jucatorii primesc o prima de 250.000 euro, 150.000 euro pentru locul 2, 100.000 euro locul 3-4, 20.000 euro pentru unul din locurile 5-12."

5 comentarii:

  1. eu sper in continuare ca dl grecu se va lumina si isi va da seama ca nu are ce cauta sa ma reprezinte ca roman in nici un sport de pe lumea asta. ioionatzy

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu fac pariu ca nu va deveni cetatean roman, si daca va fi in lot asa ( fara sa devina ) va fi putin de scandal.
    Tinem pariul?

    RăspundețiȘtergere
  3. asa si???daca va fi scandal ce??ce-o sa se intample?

    RăspundețiȘtergere
  4. prima de 250.000 pt locul I, e de fiecare?

    RăspundețiȘtergere
  5. nu inteleg despre ce vorbiti. eu nu vb de dobondi ci de dl grecu, iar daca a fost o gluma la adresa numelui d lui grecu....departe rau.
    scandal nu va fi. apele sunt linistite. toate echipele care au jucatori mai de valoare au reprezentanti in lotul largit si banutzii sunt ffff importanti in ecuatia asta. eu nu ma manifest aici ca unul care vrea ceva in mod special..gen scandal. nu. si nici vreun locushor in echipa natzionala. nu il merit. sunt neantrenat si departe de potential. plus de asta eu am echipa mea natzionala la universitate...se numeste TNB. dar nu cred in dragoste particulara de bowling pe o structura a statului ce ar trebui sa ma reprezinte. nu in cazul de fata. mai degraba cred ca va fi ceva de genul " facem totul pt o echipa tare si buna si cu mine capitan jucator, ca eu am dat banu' ". si asta blamez si impotriva a asa ceva ma manifest... ca cineva trebuie sa o faca. (nu de alta, dar mi s a spus ca am fost cam dur si asta nu poate sa ma faca decit sa strig inca o data ca "imparatul este gol" cu tot respectul cuvenit imparatului care a lucrat fff bine in ultima vreme si la PR, nu numai la investitzii)
    ioionatzy

    RăspundețiȘtergere