miercuri, 23 februarie 2011

Rezultate miercuri

IDM

absolut fantastic!
Catalin Gheorghe are la IDM aceeasi medie pe care o are Piticariu la Oxygen!!!
se pare ca exista si o explicatie tehnica, ungerea WTBA Paris este modificata, datele fiind pentru masina cu debit 40uL, nu 50 uL, cum e masina din IDM, asa ca este mai mult ulei cu 25%, trasele pastrande-se mult mai bine, nemaifiind buffer subtire in spate, care te-ar sili sa te muti mult mai des.
de aici scorurile astea foarte mari pentru o ungere WTBA.
dar 239... e foarte greu de dat, indiferent de ungere
bravo, Catalin!

OXYGEN

9 comentarii:

  1. Eu cred ca pe langa faptul ca ungerea e cu 50ul si masina are 40ul,Catalin a jucat "cu uretanul lung de 3 stg la 24-27 km/h si cu 350-450 rpm cu suprafata la 1500-2000 si cu rotatie 45 curat, fara loft. te muti un bord la picioare si jumatate la targhet la sageti(in cazul in care acolo ti l pui) la 3-5 lovituri, si dk iti intra pe nas bagi rotatie laterala. poti? eu da, dar am si alte solutii."
    Si in final marmota impacheta de zor........tot felul de ...scorneli

    unul "care nu poate" si nu are decat solutii de sters bile

    RăspundețiȘtergere
  2. esti bun, cu marmota ta.
    ma distrez copios de cate ori postezi.

    RăspundețiȘtergere
  3. eu de obicei joc lung de linia aia care face demarcatia dintre boardurile 2 si 3 mai pe coama,da' n-am viteza si .....................split, iar daca imi da pe nas ......sangele!,atunci incep sa nu mai joc curat si vorbesc murdar.Ideea e ca nu pot!Da' nu ma las caut in continuare solutii!
    Are cineva idee daca dau cu solutie de turnesol pe bila, intoarce mai bine?

    Auziti? pana la urma baiatul asta care face operatiunea asta cu "24-27 km/h si cu 350-450 rpm cu suprafata la 1500-2000 si cu rotatie 45 curat" cred ca e strungar sau sculer matritzer , ca prea-s multe unghiuri si rpm-uri.

    RăspundețiȘtergere
  4. este wtba paris de 50 nu de 40. iar dezinformezi. devine un fel de can-can.ro site-ul asta.

    RăspundețiȘtergere
  5. eu stiu de la Vali Fatu.
    discuta cu el.

    RăspundețiȘtergere
  6. Astazi am dat la IDM pentru open. L-am urmarit pe domnul Mihai Ionescu. Nu stiu mai nimic despre dansul, dar este un mare om cu un mare caracter. Felicitari pentru ce ati realizat si pentru ce faceti pentru bowlingul romanesc.

    RăspundețiȘtergere
  7. haios. m am ris... pe bune:)
    dar sa sti ca asta e una dintre solutii pe ungerea noastra, care e pe bune sport.
    si, baieti, hai pe la sala la noi sa ne jucam pe orice ungere, fara sa am pretentia ca voi cistiga altceva decit niste prieteni haiosi.
    ioionatzy

    RăspundețiȘtergere
  8. Ungerea de la Turneul IDM-ELCOMEX este WTBA-PARIS de 50 ul. Nici o ungere pe care o punem pe masina noastra nu a fost si nu va fi de 40ul. Am discutat si cu domnul Vali Fatu si ne-a spus ca discutia despre ungeri de la CCB a fost cu totul si cu totul despre altceva.

    RăspundețiȘtergere
  9. bun, deci s-a lamurit, este de 50.
    scorurile mari nu sunt explicate de acest fapt, ci pur si simplu este o ungere care permite scoruri mari.
    cum vedem si prin strainatate.
    inseamana ca nivelul jucatorilor a crescut foarte mult, avem, la 2 turnee diferite, 11 jucatori cu medii peste 220!
    sa ne bucuram!

    RăspundețiȘtergere