vineri, 13 ianuarie 2012

Clinica de o zi la Miercurea Ciuc si Targu Secuiesc

10 ore in sala si 9 ore jumatate pe drum.
mai mult de 20 de elevi, serii de  2-3  la Miercurea Ciuc si toata lumea din sala de la Targu Secuiesc (chiar nu stiu cati erau).

cateva razultate remarcabile - Tanko Imre si Molnar Attila, care, dupa 2 ore. au progresat fantastic.
ambii si-au reglat timingul si pozitia la linie, iar Imre a renuntat si la manusa.
dupa ce am plecat am primit un mesaj de multumiri, ca Tanko Imre si-a facut record personal - 1084 pe 5 jocuri (216,8) media.

mai jos: Tanko Imre si Molnar Attila.
erau dupa servici, respectiv in timpul lui (Attila lucreaza la sala).
au facut 2 ore de antrenament, iar Imre a mai jucat inca vreo 2-3 ore si dupa.
are 29 de ani, tone de energie si talent enorm.
a progresat mai repede decat copiii de 16 ani.
e absolut incredibil!






cam cu asta se mananca viata mea de antrenor, cu bucurii pe pista, nu cu certuri cu diversi care cred ca stiu.
mai sunt si dispute profitabile, cum au fost reprosurile pe care i le-am facut in vara domnului Grecu, cum ca Stefan a stat de pomana un an la Elcomex.

acum toti au vazut de ce: americanii spun, ca atunci cand ai probleme, sa cauti un antrenor USBC.
nu spun pe care sa-l cauti, oricare, cu atestat.
fiindca toti vorbesc aceeasi limba si inveti sa-ti formezi viziunea jocului in acelasi fel.
iar acum americanii domina bowlingul, de o maniera fara precedent.

nu toti antrenorii au aceeasi valoare, desigur.
dar Slowinski, Pica si cu mine vorbim aceeasi limba- cea moderna, americana.
asta e si ierarhia valorica, conforma si cu vechimea, fiindca cat antrenezi, inveti.
iar ei au antrenat enorm, mai ales Joe.

eu sunt mandru ca fac parte din aceasta scoala de antrenori, iar rezultatele se vad.
invat invatandu-i pe altii.
asta e bucuria mea.

4 comentarii:

  1. Vali, imi aduc aminte de profesorul meu de aerodinamica. Academician.
    Preda un curs, de strat limita in regim turbulent, face o demonstratie matematica de o ora si termina en fanfare.

    La urmatorul curs, in pauza, eram mai multi in jurul lui, ne intreaba:
    Ati inteles ce v-am predat ieri?
    Noi, usor capu'-n pamant...
    Unul: Am citit-o si matematic am inteles de ce, dar...
    Altul dintre noi: Ah, e simplu! Sigur ca am inteles!

    La care profesorul zambind zice:
    Te felicit!
    Sincer, mie mi-a luat vreo 20 de ani sa inteleg cu adevarat lucrurile astea!

    Oameni... si oameni.

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoase pozitii la linie,inclusiv pozitia mainii inainte de release.Daca tu ai ajutat la configurare, nu pot decat sa te felicit pe tine ca initiator si pe baietii de la Ciuc pt talent.

    RăspundețiȘtergere
  3. viziunea e usor de accesat.
    dar drumul catre atingerea acelei viziunui e infinit.
    asta e "intelegerea"

    RăspundețiȘtergere
  4. Diferenta este enorma....BRAVO!!! S

    RăspundețiȘtergere