duminică, 8 ianuarie 2012

Rezultate complete si clasament DIV A, etapa a opta


19 comentarii:

  1. poate ca din amica si split s ar face de o echipa...

    RăspundețiȘtergere
  2. Da da, Odette, Marius,Calagiu, Piciu,Raluca si Giurca...... suna bine, rezerva Piros Valentin si Aby ....))))))) mai degraba s ar baga in ring la box!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Florin Popescu antrenor::::::))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Am itat de Maria300, iti dai seama , se pleaca din start cu +120 popice!

    RăspundețiȘtergere
  5. Stimate D-le P V,
    Poate acum, dupa episodul M.Ciuc-Split, realizati cat de aproape de ridicol ati fost in comentarii si analize dupa meciul Split-IDM. Nimeni nu contesta ca nu ati fi o echipa buna, capabila sa bata pe oricine in campionat (aveti 4-5 jucatori buni si foarte buni, plus un varf, pe M P), insa tonul infatuat si pe alocuri dispretuitor la adresa adversarilor a dus in derizoriu isprava de atunci. In atitudine nu ati fost cu nimic inferior unui personaj ridicol, gen Gigi Becali, care dupa fiecare victorie deja castiga campionat, cupa si cupa europeana, are cei mai grozavi antrenori, cei mai buni jucatori si in general daca nu ar existat el, ceasul nu ar arata ora exacta. La limbaj stati ceva mai bine, individul fiind agramat. Eu zic ca acest rezultat este ca o pedeapsa divina, nu pentru echipa, accidente se pot intampla si la case mai mari, cat pentru aroganta si trufia cu care Dvs. personal va autoevaluati si asumati succesele firesti sau intamplatoare.

    RăspundețiȘtergere
  6. dupa seria de 4 infrangeri din 8, puteti realiza si Dvs cam care este potentialul echipei noastre si cum am reusit cu acesti jucatori sa obtinem rezultatul de la meciul cu IDM.

    nimic nu-i intamplator pe lumea asta.
    nici la victorie, nici la infrangere.

    cand ai un lot mai slab ca al adversarilor, victoriile sistematice nu sunt niciodata intamplatoare.

    nici infrangerile noastre nu sunt intamplatoare, dar cauzele victoriilor sau infrangerilor pot fi foarte diferite.

    poate am castigat fiindca am avut o strategie buna si am pierdut fiindca nu am avut jucatori disponibili, apti si motivati.

    antrenorul e doar unul dintre factori.
    iar la noi in echipa la noi sunt 2 antrenori, oricum.

    la meciul cu IDM au fost toti factorii pozitivi intruniti, jucatorii erau toti apti si motivati, si o buna strategie a facut diferenta in fata unei echipe mai puternice.
    Infrangerile au fost astfel:

    - La Elcomex acasa toata lumea a mers ca la taiere si fiecare a jucat pe unde a vrut, trasele au fost cam peste tot, doar eu si Nelutu am jucat prin aceleasi loc
    - cu Amica am avut 3 indisponilitati, inclusiv Marius Piticariu
    - la CFR, Marius Piticariu era inca accidentat, iar ei au venit cu niste popicari de valoare internationala, care pot face diferenta pe ungeri sport, unde cu 190 poti bate pe oricine in Romania
    - la Miercurea Ciuc am avut doar 7 jucatori, nu toti apti/motivati/odihniti

    Reprosurile Dvs. sunt floare la ureche fata de cred eu si ce-mi aud urechile de la colegii de echipa.

    dar adevarul e intr-un singur fel, indiferent de cat de suparator e.

    RăspundețiȘtergere
  7. ca uneori sunt orgolios, infatuat, enervant, imi atribui prea multe merite si imi recunosc prea putine greseli e deasemenea adevarat( si chiar premeditat, as zice)

    dar la meciul cu IDM totul a fost exact asa cum am scris.

    in plus, antrenorii au prostul obicei sa prezinte mai mult cazurile de succes si nu cele de insucces.

    stiati ca Joe Slowinski a antrenat Ungaria in 2005-2006?
    dar n-o sa vedeti ca se lauda cu ea, ca a fost un fiasco.

    findca rezultele bune se obtin mai ales cu jucatorii de valoare si rareori cu jucatori slabi.

    eu am incercat sa prezint obiectiv si infrangerile nostre.
    oricum, eu sunt doar un factor de influenta in echipa, unde sunt 2 antrenori-jucatori, fiecare cu ideile si fixurile lui, ne mai si certam etc.

    pe de alta parte jucatorii accepta uneori sugestiile mele, alteori ma sictiresc sau ma ignora, e o relatie foarte ambigua intre mine si ceilalti.

    am incercat sa-l schimb pe Cristi Zamfir, sa joace cu 2 maini, inainte de turneul international IDM.

    a dat rezulte imediat(in 20 de minute), dar a optat sa faca schimbarea intr-un viitor neprecizat.
    la Miercurea Ciuc jocul cu 1 mana si 2 degete si-a aratat limitele, mai ales in modul in care il face el.

    Pe Dragos l-am antrenat si am pus suflet timp de 4 luni, iar progresele s-au vazut imediat, dar el a ales sa doarma si sa nu vina la meci.

    avand in vedere ca tot ce fac a fost pro-bono, am ales sa nu-i mai antrenez pe cei doi, nu poti face performanta oricum, exista niste rigori minime.

    si au posibilitatea acum sa-si dovedeasca calitatile , fara sa-i mai bata nimeni la cap.
    sa vina sa se antreneze, sa-si inchida sparerurile, sa joace cat de cat profesionist.
    notiunile de baza le au.

    Marius Piticariu nu-mi mai vorbeste, fiindca am scris de el ca jucat gresit primele 2 jocuri si ca a dat bine ultimele 3 pe pistele formate de mine, adica "tot ce face el e prost si ce fac eu e bine".

    din pacate, a fost doar una din strategiile mele obisnuite, pe care am folosit-o si la Vinci, de a crea un "zid", care "blocheaza" ungerea, transformand-o in una high scoring.

    o chestie banala pe oriunde prin lumea "civilizata".

    iar doi jucatori de lung de linie care joaca prin acelasi loc exact asta fac, construiesc scorul pentru cei heavy-rotation care vin dupa tine.

    eu am incercat sa descriu modul in care s-a jucat, dar acesta e prea exigent pentru el.

    dar eu tot mai cred ca singura sansa ca el sa devina jucator de INALTA performanta este sa ia decizii RATIONALE si nu sa incerce uleiul cu degetul, sau sa incerce degetul(haha!).

    Calagiu nu-mi mai vorbeste fiindca l-am schimbat dupa ce a dat 154 medie(!), Zamfir nu-mi mai vorbeste considerand ca noi am fost prea optimisti inainte de meci samd.

    adica am pierdut datorita mie, nu fiindca au jucat ei prost.

    Un Babilon!

    nu e chiar simplu de analizat, credeti-ma.

    RăspundețiȘtergere
  8. Se pare ca Maria 300 iar a luat bataie de la Antimirescu Catalin.ne explica antrenorul ei de ce??? el nu se antreneaza cu V Piros si joaca cu bila de sala.care ar fi teoria acestui joc ? Va multumesc pentru explicatii.

    RăspundețiȘtergere
  9. Maria a dat foarte bine, bravo ei!
    Antimirescu chiar mai bine

    uitati-va cati jucatori din lotul national de fete/baieti/juniori au facut 200 media etapa asta, pe 5 jocuri!
    va spun eu- Catalin Gheorghe, campionul national en-titre si Maria Ursu.

    restul ori n-au jucat toate jocurile, ori nu sunt in lot.
    si eu n-am antrenat-o pe Maria decat inainte de mondiale, putin.
    e meritul ei.

    RăspundețiȘtergere
  10. Anonimule Antimirescu nu joaca cu bila de sala, iar faptul ca a luat Maria Ursu bataie de la el e irelevant, Catalin poate bate pe oricine... Dar tu cine esti de te-ai trezit vorbind?

    RăspundețiȘtergere
  11. Care mori ma de invidie ca a dat Maria 300?

    M.B.

    RăspundețiȘtergere
  12. 1. ''daca ceva nu-mi iese este esecul meu dar daca fac ceva bine este meritul tau'' asta am zis nu ce ai scris tu si nu-i acelasi lucru! Strategia asta cu ''atacarea'' la unii este benefica la altii nu. Eu sunt dintre cei cu NU si cred ca o stiai de mai multa vreme.
    2. Nu te-a acuzat nimeni din echipa ca am avut acest esec. Nu are cum sa te acuze nimeni atata timp cat avem 58 spare-uri ratate intr-un meci. Tu ti-ai facut treaba dar nu poti juca pentru toti. ESTE INFRANGEREA NOASTRA NU A TA!!!!
    3. Nu te mai lua aiurea de mine ca inafara de Odette nu am antrenat pe nimeni.
    4. Ca nu mai vb ceilalti cu tine problema voastra!
    Pit

    RăspundețiȘtergere
  13. Vali,acum un an juma' Gandac si Giurca,au vrut sa te "arda",Romeo anul trecut ,tot anul trecut si-a exprimat aceeasi dorinta la un meci la voi la Oxygen ,Marius ,sotul Andrei,Andra te-a "botezat" de nici acum nu te-ai spalat,cu Simut esti "prieten" ,tot in urma comentariilor tale aici pe site,Maria nu mai vorbeste cu tine,echipa ta nu mai vorbeste cu tine,pe Karetsos ti l-ai facut de "prieten" deasemenea,cu dl Grecu ce sa mai zic.....

    Eu nu comentez daca tu ai sau nu dreptate in discutiile cu persoanele mentionate mai sus ,da' imi cam pari cam "Gica contra".Esti un pic impotriva tuturor si nu imi dau seama ce castigi sau ce urmaresti!judecand in ordine cronologica in cativa ani nu va mai vrea nimeni sa te vada, daramite sa-ti vorbeasca!stii cum e:daca unu zice ca esti beat nu e problema,daca zice si al doilea ...iti pui niste intrebari,daca zice si al treilea ,e clar ,esti beat,te duci si te culci.uitandu-ma la tine, la ce faci tu de fapt,cred ca esti beat dar ai insomnii.......nu vrei sa dormi si pace.

    RăspundețiȘtergere
  14. De ce poate bate pe oricine Antimirescu? nu am auzit de el la turnee si nici pe la nationale.asa ca...

    RăspundețiȘtergere
  15. N-aveti singe in voi daca nu-i bateti pe aia de la elcomex :))))

    RăspundețiȘtergere
  16. Formularea corecta ar fi :n-aveti expertiza-n voi daca nu-i bateti pe Elcomex!!

    Acum pe bune, daca-i bateti pe Elcomex te credem pe cuvant ca nici victoria,nici infrangerea nu-s intamplatoare, ca strategia si cunostintele tale de antrenor impreuna cu colegii tai de echipa formati un grup de profesionisti.
    Mai ales ca meciul se va juca pe London 44,care,din cate stim cu totii, nu e o ungere prietenoasa stilului de joc al Splitului .
    Succes ......la strategie

    RăspundețiȘtergere
  17. ungerile lungi favorizeaza jucatorii cu "reactie in bila".
    in plus, fiind doar doua zone care se joaca, ungerea devine repede favorabila, scorurile crescand mult in ultimele jocuri.
    as zice ca e ungere de "jucator", cine are precizie mai mare la prima bila si inchide mai bine la spare, castiga.
    antrenorii pot doar sa pregateasca jucatorii pentru tranzitie, sa aiba arsenalul ales cu grija samd, chestiuni oarecum secundare.

    RăspundețiȘtergere
  18. Da favrabila rau cum v a dat Piciu in ultimu joc!!! haha

    RăspundețiȘtergere
  19. sigur, Calagiu daduse 255 in 4 si Piciu 260 si ceva in 5.
    cam asta e

    RăspundețiȘtergere