luni, 23 ianuarie 2012

Mediile individuale in Divizia A dupa tur

clasament realizat de Cornel Antimirescu

acest clasament da o masura foarte buna asupra valorii jucatorilor din tara.

daca selectam jucatorii care au minim de jumatate de partide jucate , un "clasament al adevarului" ar fi asa:


criteriul este legitim, fiindca un numar mic de partide jucate n-are nicio semnificatie, iar unii jucatori sunt mai mult rezerve, sau sunt scosi in timpul meciului, cand dau slab, valoarea lor fiind un pic supraevaluata.
cei care au jucat mult au prins toate conditiile posibile, de la cele mai favorabile, la cele mai defavorabile.

se observa ca marea majoritate a celor din fata au lipsit maxim o etapa.

nu sunt schimbari mari fata de anul trecut, Bogdan Obada fiind cel care a aparut brusc in frunte, dar era de asteptat ca jucatorii cu lovituri simple si precise - ca el si Simut - sa avanseze, in competitii pe ungeri grele.

cel putin in zona asta de scoruri- 180-200...

Arpi Vass are un clasament foarte interesant, in care face media mediilor de etapa, indiferent de numarul de jocuri.
cam ca la fotbal, eu am fost rezerva azi, dar cand am intrat am jucat de 10, nu conteaza cat am jucat.
asa si aici, azi am jucat de 150 pe 3 jocuri, 150 e valoarea mea pe azi, maine dau de 200 pe 5 jocuri, 200 e valoarea mea azi
media neponderata penalizeaza jucatorii care dau putin pe putine jocuri (rezerve slabe sau titulari inconstanti care au zile proaste si sunt scosi) si avantajeaza jucatorii care dau mult pe putine jocuri (rezerve de lux). e un punct de vedere, original, desigur.
la varf nu se schimba prea mult.
o sa-l public dupa ce-l corecteaza, am descoperit niste jucatori lipsa.

15 comentarii:

  1. Total popice la jucatori/tur, nu sint corecte.
    Scuze.Daca doriti va spun si care.

    RăspundețiȘtergere
  2. chiar te rog.
    am corectat si eu la Ioan Ionescu si Mihai Ionescu, ca erau inversati la etapa 1.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am 979 popice la primul tur in loc de 790.
      913 Csabi ,si asa mai departe....
      Cu stima :
      Vass

      Ștergere
  3. am corectat la prima etapa pt. Ciuc. daca mai constatati ceva, spuneti-mi.
    nu am timp sa le verific pe toate.

    RăspundețiȘtergere
  4. observi greseala la Fatu ion doua medii diferite(compara tabelele)

    RăspundețiȘtergere
  5. 182.83 in ambele. n-am observat. zi mai explicit.

    RăspundețiȘtergere
  6. Oricum clasamentele astea nu conteaza, la individuale va fi batalia mare

    RăspundețiȘtergere
  7. pentru divizia B s-a facut un asemenea clasament?

    RăspundețiȘtergere
  8. conteaza orice.
    "individualul" e doar un concurs de 3 zile, aici e o oglinda pe un an intreg.

    RăspundețiȘtergere
  9. vali, din ceea ce cunosti s-a facut un clasament ca cel de la A si pentru div. B ???....intereseaza pe cineva si div. B ?

    RăspundețiȘtergere
  10. deocamdata nu, dar stiu ca anul trecut nea Cornel a facut si pentru B.

    RăspundețiȘtergere
  11. cred ca ar fi interesant si un clasament al div. B deoarece de aici se vor ridica jucatori ambitiosi care vor face cu siguranta performanta si care in mod sigur asteapa sa fie si ei bagati in seama...mai ales de cineva din partea federatiei...11 echipe si peste 70 jucatori !!!

    RăspundețiȘtergere
  12. respect pentru domnul ANTIMIRESCU CORNEL pentru clasamente

    RăspundețiȘtergere