joi, 19 ianuarie 2012

Raspuns oficial de la Kegel, referitor la ungerea WTBA Beijing, 35 ft

Asa cum anticipasem, datele lor erau gresite, drop brush-ul cazand  de la 39 ft pt. reverse, in loc de 35.

mai jos aveti raspunsul lui John Janawicz (Kegel), delegat tehnic WTBA la ultimele campionate mondiale si, probabil, si la urmatoarele.

cand v-am zis ca sunt putini in lume care se pricep la ungeri ca mine, nu a fost o gluma.
astept niste scuze de pe la unii, altii...

si descarcati ungerile doar de pe siteul WTBA, cum e in regulament.

Hello Vali,
There is a problem with the patterns on our site but we’re not sure why the drop brush was changed. Here is the correct Beijing pattern.
I was told though that the WTBA patterns will be modified shortly for this coming year anyway.
Let us know if there’s anything else we can help you with and thanks again for finding this problem for us!
Regards, John

5 comentarii:

  1. pentru cine a mai fost evidenta, ca eu m-am luat de gat cu toti, inclusiv cu cei de la mine din echipa?

    RăspundețiȘtergere
  2. Lupica, Mao, Ionescu, Briciu, Alex, Costica, Vali, Catalin, Dobondi, Dimos...

    RăspundețiȘtergere
  3. daaa, dupa ce am publicat datele.
    mersi.

    RăspundețiȘtergere
  4. iar Catalin a verificat pdf-ul si a fost OK, din punctul lui de vedere.
    ia uitati, am descoperit cifra: a, da e adevarat trebuia sa fie alta.

    sau cum a fost de fapt:

    ungerea e de 40 de picioare: pai nu stim de ce e asa...

    dupa ce le dai mura in gura, toti afla ca pamantul e rotund

    RăspundețiȘtergere